fredag 1 maj 2009

Valborg...

Eftersom Carl fortfarande va sjuk så fick vi tillbringa dagen hemma. Han hade feber på morgonen men det blev bättre längre fram på dagen.
Vädret va ju helt underbart med blå himmel och sol men det fick bli en del inomhus vistelse ändå. Här va det lite legobygge. Carl har väldigt jobbigt med allergi just nu så han är glad om han kan vara inne. Tråkigt för mig som gärna hade hållit till ute i solen hela dagen.

Vi åt en go pastasallad till lunch i alla fall och då satt vi faktiskt ute i solen och gottade oss och smaskade riktigt ordentligt.

Carl va ju lite sugen på att hoppa studsmatta också och fick även upp mig på stutsmattan en stund. Det är roligt men jobbigt efter ett tag...hm. Men krafterna tog ganska snabbt slut för min lille son. Han la sig ner och vilade på studsmattan istället. Och det är faktiskt riktigt skönt att ligga på den och vila sig lite tycker jag med. Sen på eftermiddagen så åkte Carl till sin pappa och då va jag ute och gick en rejäl promenad och hade bra musik att lyssna på i Mp3 hela vägen!!!
Lite hastigt och lustigt blev vi bjudna till våra vänner S och A.
Det va jättetrevligt och jättego mat och dryck och även lite Singstar en stund också faktiskt.=)
Så slutligen kan jag bara tycka att Valborg va en väldigt trevlig dag och kväll.
Idag är det första maj och man är ledig och det är ju också jättetrevligt!
Så det får bli en liten utflykt med min älskade sambo tror jag....får se va det kan bli=))
På återseende!

1 kommentar:

cia sa...

Himla tur att jag "fixade" till Din mp3 ;)Fantastiskt god drink du gjorde till oss! Puss&Kram