måndag 4 maj 2009

Semesterlängtan...

Igår kväll satt min kära sambo och kikade på Ving och drömde om lite olika resor. Vi var ju på Sungarden Plus Kallithea, Rhodos förra året i maj och vi vill gärna åka i år igen men helst i juli eller början av augusti för att få den riktigt goa värmen. Vi har inte bokat något utan vi väntar och hoppas att det ska finnas någon resa till oss när det är dax i så fall annars får vi väl hitta på något annat på semestern. Men hur som helst så tittade han på Cala Bona Sunwing resort, Mallorca och då fanns det resa imorgon tisdag för oss två vuxna och två barn för 8500 kr!!!! För oss alla!!! Herregud hur sugen blir man inte då? Jag hade gärna åkt iväg! Vädret är ju inte så stabilt vid den här tiden men jag hade nog kunnat överleva det för den billiga summan!!! Åh va jag längtar efter semestern...
(bild lånad av Ving)

2 kommentarer:

cia sa...

Va sägs om en tripp till Kreta? 6900kr nu på torsdag? 2-rumslägenhet med havsutsikt låter väl inte så pjåkigt :) P&K

Maria sa...

JISSES vad billigt! Åk åk åk!! Åker själva om några veckor till Kreta och jag längtar ihjäl mig just nu! Kramisar