fredag 15 maj 2009

Tjejträff

Nu äntligen är det tjejträff igen!!! Ikväll ska vi träffas hos S och få äta och dricka gott!!! Man längtar alltid lika mycket för vi ses inte så mycket mellan träffarna tyvärr, ja några av oss kanske eftersom våra barn leker med varann ibland. Ska strax åka hem från jobbet och snygga till mig lite också förstås.
Äntligen är det helg dessutom!!! Det är ju också väldigt gött! Jag tycker vädret ser ganska okej ut också i helgen så man kanske kan få lite sol på nästippen om man har tur.
Jag va på stan igår och köpte en jättefin tunika som jag tänkte ha på mig ikväll men jag ska cykla hem så jag får nog ta med lite extra kläder för det brukar bli kallt fram på kvällen...även om man har lite vin innanför västen=)
På tal om något helt annat...hemligheter är spännande tycker jag...jag vet en hemlighet som inte mer än jag och min sambo vet=) ...hi hi hi
En underbar och trevlig helg önskar jag alla...... ♥♥♥Johanna

2 kommentarer:

cia sa...

Trevligt trevligt! Kul både med tjejträff å hemlis. P&K gräsänkligen

Pauline sa...

Hm. undrar om jag har någon aning om den där hemligheten! kanske jag har gissat rätt =) Kram, ha en go helg