onsdag 27 maj 2009

Gympa igen...

Idag är det dax för träning igen!!! Härligt!!! Jag kunde inte gå förra veckan för då var jag och tittade på bal i Jkpg. Men idag så ska jag åka dit och ge allt jag kan=) Det behövs ju nu om man ska ligga i bikini en hel vecka med all inclusive...hm. Som tur är så kan man gå på vattengympa varje dag och så ska jag försöka få plats med gympaskor i resväskan så man kan ut och gå några promenader också så man inte bara äter utan att röra på sig. Det finns ett gym också men jag har ingen lust att vara inomhus så det hoppar jag över. Idag är det väldigt blåsigt så man får nog klä på sig en del om man ska gympa ute så man inte fryser och blåser bort=) Men nu skiner solen också och det är ju huvudsaken. Nu är det snart dax för lunch och det ska bli riktigt gott för jag är ganska hungrig nu....

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Låter härligt med lite utejympa. Jag tränar lite hemma för att "fixa till kroppen" lite. Hoppas ni får det härligt på Cypern.
pst. glöm inte hämta väskorna!

Jonna sa...

Perfekt att de ordnar lite gympa! Som du säger, det behövs nog när man har all inclusive! :D

cia sa...

Jag får nog följa med istället för att (nästan) ta livet av mig på OK gränsen. ;) P&K