fredag 8 maj 2009

Fredag...

Veckans bästa dag är idag...Fredag...yes!!! Det har varit en väldigt regnig dag tyvärr! Riktigt oväder med massor av regn blåst och ett rejält åskväder!!! Så hemskt jag som hatar åska. Men jag överlevde det också tack o lov. Jag hämtade Carl när han slutade skolan vid ett idag och då åkte vi till stan med mamma och köpte presenter som vi ska ha till jobbet på måndag. Vi hann med att springa runt i lite andra affärer också förstås även om Carl stönade lite att det är tråkigt att bara titta på tjejkläder. Givetvis hittade jag både det ena och det andra men jag lyckades motstå frestelsen idag. Men jag köpte en fin kudde till vår nya soffa på Indiska i alla fall. Bilder kommer så småningom på vardagsrummet och nyheterna där...hm. Sen va vi på Ica Maxi och där träffade Carl en mysig kompis som delade ut godis och då tyckte jag att jag skulle passa på att ta ett kort med mobilen för jag tyckte han va så söt!!!
Tacos har vi ätit här ikväll och det smakade riktigt gott för det va ganska längesen vi åt det. Sen har vi tittat på tv och ska väl fortsätta med det en stund till. Imorgon blir det tidig uppgång för det är dax att fortsätta med vedklyvningen igen...pust!!! Men det går säkert bra får vi tro. Carl ska va hos kusinerna och leka under tiden. Ha en go kväll!!!!

1 kommentar:

cia sa...

Ja jisses!! Nu är det söndag. Helgen går alldeles för fort. Ja usch vad det small i fredags, säger han som inte alls är ett dugg kaxig när åskan går! Puss&Kram