onsdag 13 maj 2009

Utegympa...

Idag var första gången på utegympa som äntligen har startat nu!
Jag har inte tränat något på några veckor nu utan bara varit ute och gått så därför kändes det extra härligt att äntligen va igång igen. Det är gymnastikföreningen i vår lilla by som började med detta förra året. Det är en gång i veckan fram till midsommar och det är gratis!!! Jättebra! Jag skulle gärna betala annars för att gå för det är så kul och just att man är ute är helt underbart!!! Så länge det är bra väder förstås=) Idag va det jättefint väder så det va riktigt gött!!! När jag kom hem så åt jag lite kvällsmat och sen fick jag tag i dammsugaren och snyggade till lite här i huset Nu börjar klockan springa iväg och jag ska lägga mig och försöka läsa min bok en stund för det har jag inte gjort på flera kvällar!!!
Grattis till min goa vän Mia som fyller år idag!!!

1 kommentar:

Mia sa...

Jag tackar för uppvaktningen men frågan är om man egentligen vill komma ihåg det där med att fylla år..usch ett år ännu äldre..
kram på dig