torsdag 21 maj 2009

Åh va fiiint!!!







Det finns en person som jag tycker mycket om...har alltid gjort kommer alltid att göra!!! Det är min systers äldsta son N! Han tar snart studenten och igår var det bal i Jkpg där han var med sin flickvän J och de va såååå fina!!! Jag själv var på bal precis på samma ställe men det är några år sedan närmare bestämt 1995...hm tiden går fort när man har kul=) och jag tyckte det va jättekul och man kommer ha ett minne av det hela livet!!! Jag hoppas N och J hade kul igår också men det tror jag!!!! Nu ska jag fixa en grej åt min gubbe som jag lovat honom hela dan...oj nu står han och hänger över mig så det är dax att sluta...see U♥

4 kommentarer:

Maria sa...

Vad stlig han är :)! Kram M

Sara Mårtensson sa...

Superfina är de ju :-)
Ja balen är ett härligt minne.. då var man ung och hade hela livet framför sig :-)
Hoppas ni har haft en varm och skön helg! Vi har haft riktigt bra väder här.. idag har jag solat och haft det bra!
Kram Sara

Jonna sa...

De var verkligen jättefina!

Linda sa...

Riktigt stilig!! :-)

Tycker inte det känns så längesen som man själv var på bal... men det var det nog... åren bara rusar iväg!