söndag 10 maj 2009

Badet







Ja idag åkte vi till badet i Jönköping. Min syster skulle dit med kusinerna och jag och Carl frågade om vi kunde följa med. Vi hade även med oss Carls kompis H och de hade jättekul faktiskt. Tyvärr va det lite avspärrat inne på badet för de håller på att renovera där men det gick bra ändå. Lite go fika blev det också när vi hade badat en stund. Sen åkte vi hemåt och grabbarna va så deppiga för att de inte kunde leka mer....de får aldrig nog tror jag. Väl hemma så va vi väldigt hungriga och då blev det lite grillat kött och friterad potatis och en jättego sallad till det!!! Mums fillibaba!!! Sen blev det en långpromenad i solen för den kom faktiskt fram riktigt rejält också under dagen men tyvärr blåste det en del. Nu ikväll har vi ätit våfflor och det va inte så dumt det heller vill jag lova. Nu är väl tyvärr denna söndagen strax slut och det är dax att krypa ner i sängen och ladda för en ny vecka!!! Ja ja man får väl tro att man ska överleva det med!!!

3 kommentarer:

cia sa...

Tack för den underbara idén med våfflorna. Fick jag sluta dagen med smak av hallonsylt i mun ;) Kram min kära

Sara Mårtensson sa...

Nu äntligen börjar vi få våren hit med! :-)
Vi grillade idag men satt inomhus för det är för kallt att sitta ute men vad gör väl det när det är så gott att grilla!! :-)
Mums!
Härliga bilder du visar!!
Hoppas du får en fin vecka!
Kram Sara

Emma sa...

Åhhhhh grymt va de såg gott ut!!!