söndag 31 maj 2009

Resfeber...

Ja nu börjar tiden dra ihop sig och imorgon är det dax!!! Man längtar väldigt mycket just nu. Det jag inte längtar efter är att flyga men man får tro att man ska överleva det med. Ute strålar solen och det är mellan 25 - 30 grader och hela himlen är alldeles blå. MEN jag har inte suttit i solen någonting. Hade man jobbat som vanligt kommande vecka så hade man legat klistrad hela dan ute i solstolen men nu vet man ju vad man har framför sig så därför kan man stimma omkring härinne och lite ute ibland och göra allt och lite till!!!!

4 kommentarer:

cia sa...

Hmm, det har jag inte så mycket eller hur ;) P&K

Efwa sa...

Ha det nu så härligt!!! Tror nog att ni är på väg nu iofs.

Emma sa...

Hoppas att ni får de super gott!!!

Sanna sa...

Idag när jag vaknade så tittade jag ut genom fönstret och kände hur avundsjuk jag är på er som ligger i solen o steker. mörkgrå himmel & regn är det som gäller här hemma. Hoppas ni har det fint! Kram