söndag 3 maj 2009

Härliga dagar...


















Här ovan visar jag några bilder från helgens härliga dagar. Vi åkte iväg på utflykt i fredags till Gällstad och Lager 157. Tyvärr så blev det inte mycket shoppat men vi njöt av en go fika i solen i alla fall. Sen åkte vi till Ulricehamn och tog en promenad utmed sjön och tog lite bilder där också. Vi såg segelflygare och en gammal brandbil som åkte fram och tillbaks på gatorna. Sen åkte vi hemåt och grillade vilket vi har gjort varje dag nu när det har varit så härligt väder. Att man också kan sitta ute och äta är ju också helt underbart. Lite trädgårdsarbete har vi också hunnit med. Jag klippte gräset för första gången i år och min sambo har fixat med häcken på baksidan av tomten. Vi har också suttit och solat en del och varit ute och gått och igår kväll tittade vi på Robinson. Idag har Carl haft kompisar här och lekt och vi har lagat mat och nu i eftermiddag har I näst äldsta dotter Sanna varit här med sin pojkvän Tommy. Vi var ute och gick och sen grillade vi korv med bröd och kaffe och glass blev det visst också. Ja mycket har vi hunnit med och härligt har det varit. Nu är det dags att ställa sig in på en ny vecka med nya utmaningar igen. Men tiden går ju fort så snart är det väl helg igen!!

4 kommentarer:

Pauline sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft! Nu har jag också tagit ett steg in i bloggvärlden :)
Ha en bra vecka, kram Pauline

Sanna sa...

Vilka härliga bilder :) Det var kul att hälsa på i söndags tycker jag, Det får vi göra om tycker jag! Kram Sanna

Jonna sa...

Nu blev jag också jättesugen på att åka till lager, främst för fikat. ;)

Linda sa...

Härliga bilder!! :-)

Jag har inte varit på Lager sen i höstas. Är lite sugen på att åka dit nån dag framöver. Ibland hittar man massor av kul där... men ibland ingenting alls! I somras var jag där och kom bara hem med en packe strumpor (mest för att komma hem med något alls *s*).

Ha en trevlig helg!