tisdag 12 maj 2009

Jag vill!!!!

Ja så är det faktiskt!!! Jag vill väldigt gärna åka utomlands! Vi hade tänkt oss att vänta till slutet av juli början på augusti och hoppas att det finns lite resor kvar då och inte boka nu. MEN frågan är om man vågar vänta? Tänk om alla resor tar slut och man står där i slutet av sommaren och blir utan resa! Jag har suttit på både Ving och Fritidsresors hemsidor nu en bra stund och spanat och det finns faktiskt en del resor nu i slutet av maj början av juni som är ganska vettiga priser på dessutom. Vi har hittat ett ställe på Cypern som vi har varit lite sugna på men som vi har tyckt att det är lite för dyrt men nu hade de sänkt priset ganska mycket så nu killar det riktigt mycket i restarmen på mig vill jag lova!!! Man vill ju att pengarna ska räcka till så mycket som möjligt ju så därför vill man ju gärna ha billiga priser på resan!!! Man är ju nästan smålänning=))

4 kommentarer:

cia sa...

Jag vill mä! P&K

Pauline sa...

Åk, åk, åk säger jag! :D

Linda sa...

Åh det suger i min restarm också ska du veta! Men just nu ligger vi lite lågt för vi sparar pengar till lite annat... :-)

Men ta chansen och res iväg nu när ni hittat resa till bra pris!

kram Linda

Sanna sa...

Det är ju inte fel & börja sommaren med att bli pepparkaka :) Jag va på cypern 2006 i juni. Det var iofs runt midsommar men jääklar va varmt & gött det var där då! Cypern är som sagt bra om man vill bli brun ;) Kram!