lördag 16 maj 2009

Hemlisen är....

Ja så länge kunde vi behålla den för oss själva=)
Vi har bokat en resa till Cypern med Fritidsresor Blue Village och All inclusive...vi kör den bekväma modellen. Jag själv vet ju med mig hur jag blir om jag inte får mat direkt när jag är hungrig!!! Min sambo och våra barn också=) Dessutom har jag märkt att min son är likadan så därför passar detta bra tycker vi! Det ska bli så härligt!!!! Eftersom vi har sen semester så känns det väldigt gött att sticka iväg nu så här tidigt på sommaren.
Vi längtar såååå!!!!!

6 kommentarer:

Pauline sa...

JA! vad härligt för er =D när åker ni? Kram

Sara Mårtensson sa...

Åååå så härligt för er! Läste just på din sambos sida att ni skulle åka men inte vart..
Men nu ser jag ju att det blir Cypern!! Där var jag när jag var 9 år. Det var kanon.. ;-)
Hoppas ni får en riktigt härlig resa! Är rätt så avis på er.. Maken pratar varje dag om att åka men jag har ju börjat på nytt jobb i mars så det känns inte lägligt. Hoppas du njuter av en härlig helg!
Kram Sara

Efwa sa...

Vad härligt det kommer att bli!! Perfekt att få solbränna i början av sommaren.

Emma sa...

Svar: Halllåj, jasså du bor inte så långt bort då??:) Kan rekommendera en loppis vi hittade som ligger på vägen mellan Skövde & Hjo, öppet alla dagar 10-18. Sen fanns det en hel del i Hjo också. I Parken här i Tidaholm brukar dom ha sista söndagen i varje månad också riktigt bra men just nu är det sommaruppehåll där! Har du någon att rekommendera?

Åh vad härligt med en utlandssemester, all inclusive e bra:)

Ha det bra, kramar emmsan

Emma sa...

VA skönt för e att komma iväg lite! Blir de själva lr ska alla barnen me ;)

Kram Emma

Maria sa...

Ser uuuunderbart ut!!! Visst blir man bekväm som förälder men det är ju inget fel i det. Urskönt att få allting serverat! Vi åker redan på torsdag, börjar få resfeber nu!!! Kramar M