onsdag 29 april 2009

Sjukt barn

Idag är min son sjuk!!! Det är inte roligt! Han har en väldigt tuff tid nu med jättemycket allergi.
Så han prepareras varje dag med medicin, nässpray och ögondroppar. Han sover väldigt dåligt eftersom näsan täpper igen hela tiden med tjockt snor. Igår kväll fick han lite feber och idag på morgonen hade han också feber. Han hostar väldigt mycket hela tiden och klagar på att det är jobbigt att andas. Jag tycker så synd om honom. Han är hos mormor nu på förmiddagen medan jag jobbar en liten stund och sen åker vi hem vid lunch idag tänkte jag. Får hoppas att han piggnar till fort igen....

3 kommentarer:

cia sa...

Inget vidare att C är vissen. Dessutom hörde jag hur deppig du var när du var "tvungen" att åka hem kl 12 idag ;) Kram

Mia sa...

Hallo!! Stackars liten.Ja det är en jäkla tid nu för alla allergiska.Krama om lillplutten från mig och hoppas att han kryar på sig.Jag hör av mig på telefon när jag har vaknat.
Kram till er alla
Mia

Maria sa...

Nej vad tråkigt!! Allergi kan verkligen däcka den piggaste av alla. Hoppas att han blir bättre och att ni får en mysig valborg hela familjen. Kramisar M