onsdag 15 april 2009

Promenad

Min kära sambo fick hålla sig hemma och fixa med vår ved som är från björken vi sågade ner för ett tag sen i trädgården. Visst ser han ut som en riktig skogshuggare=))
Jag och Carl och Tilda gick iväg på en eftermiddagspromenad. En bit bort från vårat hus så ligger det en dunge som är alldeles full med vitsippor.

Carl var ju överlycklig att han fick med sig "storasyster" ut på promenad så han kunde få styla lite med sina inlines också förstås=)
Det är ju kul att fotografera tycker Tilda och jag tycker det är kul att ta kort på henne när hon fotograferar särskilt när hon får till en så här rolig kroppshållning=)
Lite varmt blir det när man åker i full fart så paus i backen är ju inte fel!!
Solen lyste så härligt så det va riktigt skönt att få en promenad så man piggnar till lite också för man blir ofta lite slö när man har jobbat hela dan.
Ta inga mer kort nu!!! Vi åker vidare nu för jag är hungrig!!!
Carl längtar efter mammas köttfärsås & spagetti!!!
Det blev faktiskt en promenad till biblioteket också efter maten för att lämna in en bok så idag har vi varit riktigt duktiga!
Dax att krypa ner i sängen och läsa lite också!!!



Den här bilden tog vi igår kväll när vi också var ute och gick!
Gud va vi låter duktiga...ha ha ha

5 kommentarer:

Tilda sa...

diggar bilden på mig utan för huset när jag tar kort på Carl ;) haha. Ser ut som en.. skalbagge eller nått ^^

Barn & Inredning sa...

Hej hej vännen...ja tiden har bara rusat iväg och dagarna fyllt med massor av goda ting. Bloggen har ju då tyvärr fått stryk..;) Men nu ska jag vara tillbaka, och göra inlägg så ofta det finns tid...kul att höra att du saknat mig iallafall....jag har varit inne och kikat hos dig, men aldrig hunnit kommentera. Ni verkar också ha mycket i göringen...vädret är ju underbart,så det blir ju mycket ute vistelse. Ha det så bra Kram Malin

cia sa...

Jisses, blir ju rädd för mig själv ;) Mr Macho Man... Får mig osökt att tänka på Village People. Kramis

Camillas nya hem sa...

Vilka underbara bilder på alla vitsippor!

Sara Mårtensson sa...

Men wow vad härligt och vacker med vitsippor!! Vi har bara snö snö snö.. inga blommor än så länge.

Tack för din goa kommentar hos mig!
Vad tyckte du om Leilas tidning??
Hoppas du får en fin dag! Här skiner solen!! :-D
Kram Sara
Ps. Jo han såg verkligen ut som en riktig skogshuggare!! ;-)