tisdag 21 april 2009

Boktips

Det här är för tråkigt!!! Jag kommer inte på något roligt att blogga om!!! Känns som att jag inte har några ideer för tillfället. Jag har väl något egentligen men jag kommer inte på rätta "grejen" känns det som men det vänder väl så småningom. Men...ett boktips kanske kan funka i alla fall. Just nu läser jag en ruskigt bra bok som heter SMUTS och är skriven av Katarina Wennstam. Jag har läst Dödergök av henne också och den va jättebra den med. Nu har jag kommit halvvägs i boken och det är svårt att släppa den vill jag lova. Jag längtar till varje kväll så jag får sätta mig eller lägga mig och läsa en stund. Tyvärr kan man ju inte riktigt läsa när man känner för det för livet är ju fyllt av andra sysslor som måste göras. Läsa läxor, laga mat, handla, tvätta och ja det finns mer än så. Men jag och Carl har varit ute och gått både igår och idag faktiskt. Han åker inlines och jag går. Inga jätterundor precis men lite får man ju röra på sig och frisk luft får man ju också och mysigt att småprata om allting med min goe son framför allt!!! Nä nu blir det läsning!!! Vi ses!!!

2 kommentarer:

cia sa...

Läs så det glöder ;) Jag är lite sugen på den boken efter dig. Kram / skogshuggaren

Sanna sa...

Boktips tycker jag va en bra idé att blogga om:) Har svårt o hitta bra böcker själv nämligen. Tack för tipset om bloggen! På nåt konstigt vänster funkade det ändå inte så jag fick helt enkelt göra en ny och exportera över alla inläggen men nu funkar det iallafall:) Ha de så bra! Kram Sanna