fredag 24 april 2009

Ny soffa...

Bredvid vårat kök så har vi ett vardagsrum/matsal som vi har ett matsalsbord i och även ett par fåtöljer och ett litet bord som vi sitter en hel del vid. Men vi har saknat att det bara är två fåtöljer när man är fler än två. Så nu har vi letat efter en ny soffa som är ganska liten som man kan ha till de här fåtöljerna och nu har jag hittat en som jag ska titta på idag och förhoppningsvis köpa också om den ser ut som den gör på bilden ovan och att den är skön att sitta i förstås. Det va ett bra pris på den också och det gör inte saken sämre ju...jag kollade och det finns tvåsits soffa hemma på lager i affären så jag ska försöka smita dit under dagen.
(Bild lånad av Fabrik19)

4 kommentarer:

cia sa...

Gu va bra! Kör hårt min kära!
Puss Puss

Mia sa...

Hallo vännen!Fin blogg o snygg soffa!Ska försöka hälsa på lite oftare.
Kram Mia

Sara Mårtensson sa...

Tack snälla du! :-)
Men snart känner jag att jag måste sluta visa en massa snö ;-)
Leilas böcker finns ju billigt och om man vill fraktfritt på www.adlibris.se
Där köper jag alla mina böcker.. kanonbra! A piece of cake är kanon!
Ha nu en fin vecka i vårsolen!
Kram Sara

Sanna sa...

Det var en fin soffa! Där kan jag ha spelning med min gitarr. Nästa jul kan jag spela typ stilla natt eller nåt :) Hoppas du har haft en bra helg! Kram