fredag 10 april 2009

Lååångfredag...

Härligt med en låång dag som denna! Vaknade tidigt och städade lite och tvättade lite och sen tog jag med min älskade sambo till staden Jkpg för att köpa en liten påskpresent till min syster. Vi handlade lite mat också men det gick ganska snabbt. Sen körde vi hemåt och slängde oss i solstolen med en kopp kaffe och bara latade oss och så skulle man självklart bli fotograferad så det fick bli i svartvitt så det inte syns hur vinterblek man är=) Men skönt va det att bara sitta där och njuta!!!
Vi kunde inte motstå mandeläggen i affären!
De är ju så ruskigt goda!

Ska hålla räkningen på dem för det finns en viss herre i detta huset som har väldigt svårt att låta bli den där skålen så varje gång jag tittar så blir det bara mindre och mindre....hm de skulle ju räcka hela påsken ...trodde jag!
Lite fina påskliljor köpte jag på torget också! Det är ju en väldigt fin blomma och billiga va de också så det va inget att tveka på minsann!
Ikväll kommer Inges äldsta son H hit med hans flickvän M och vi ska bjuda dem på lite god mat och dryck så det börjar bli dax för mig att sätta igång och förbereda lite. Ska knuffa lite på sambon också så han får göra lite han också! Jämliket ska det ju va=)
Ha en trevlig kväll alla!!!

Inga kommentarer: