onsdag 8 april 2009

Ledig dag

Idag onsdag har jag och Carl varit lediga! Så härligt! Jag hade ju hoppats att det skulle vara fint väder men det har det inte varit. Ganska skön temperatur men mulet och grått och även regn en stund mitt på dagen. Så då får man ju fundera på vad man kan hitta på? Vi tog med mormor och Carls kusiner K och E som har varit hos mormor idag till badhuset. Det var inte mycket folk där så det va jätteskönt att slippa trängas. Man har ju lite halvångest för att behöva vandra omkring i bikini och känna sig blek och lite halvt överviktig...får jobba på bekinisäsongen lite hårdare nu framöver=) Jag passade på att sola och simma lite för att börja någonstans. Jag hade inte med mig kameran till badhuset tyvärr men jag har lånat en bild från kommunens hemsida på badhuset. När vi badat och stojat och stimmat så bastade vi och duschade och sen va vi alla jättehungriga och gick iväg till en trevlig restaurang och åt en massa god mat och sen åkte vi hem igen. Nu ikväll har Carl åkt till sin pappa så nu får jag träffa han igen på måndag.
Jag och sambon har varit ute och gått och sen åt vi lite varma mackor och tittade på HV71 - Färjestad och nu är det avgjort. Färjestad tog SM-guld och stackars HV71 får återvända till Jönköping igen för att ta nya tag till nästa säsong! Surt men sant!!!

Inga kommentarer: