torsdag 16 oktober 2008

Rea

Igår efter jobbet så åkte jag ner till stan för att köpa present till min systers dotter K som fyller år imorgon. Jag va snabbt inne på BR och köpte en pysselpaket som man kan göra egna små askar och måla dem med lite glitter och färg som man sen kan använda att lägga saker i. Sen gick jag vidare till JC och köpte 2 t-shirts, en svart med cerice tryck på som va lite tuffare och en röd med fjärilar som va lite sötare om man nu kan uttrycka sig så. När detta sen va klart så tittade jag på klockan och insåg att jag hade ytterligare en kvart på mig innan affärerna skulle stänga så varför inte springa in på Gina Tricot? Ett snabbt varv runt i affären och snabbt in i provhytten. Jag hittade en fin grå kjol som va på rea för endast 99 kr. Perfekt! Och anledningen till att jag egentligen gick in där var att jag skulle titta efter strumpbyxor med mönster och det hittade jag ju med. Randiga i svart och grått! Perfekt!! Nöjd och glad åkte jag sen hem igen och svidade om för att ge mig ut och gå. Sen blev det lite goa mackor till kvällsmat och en stund framför tvn och sen va det ju dax igen...sängen!!! Sen va den dan slut!

Inga kommentarer: