tisdag 14 oktober 2008

En stund vid datorn...

Nu är det kväll och min son ligger och sover gott i sin säng i rummet bredvid mig och själv har jag fastnat vid datorn. Har "flummat" omkring på alla möjliga sidor och ska strax gå in på banken och fixa lite där med innan jag stänger av datorn för idag. Tiden har en förmåga att springa iväg när man blir sittande här...Men jag har inte gjort det hela kvällen, nej nej. När jag kom hem från jobbet så lagade jag mat. Det blev Spagetti och Köttfärssås idag efter önskemål från C. Det smakade riktigt bra tyckte jag trots att jag gjorde väldigt mycket mat. Vi var många runt bordet...det var jag, Inge, Carl, Hampus, Kalle och Tilda och hennes kompis Sofia. Men jag tror alla blev mätta och belåtna i alla fall. Nej, banken väntar på mig och sen tänker jag krypa ner i min säng och fortsätta läsa i min bok...Sweat dreams

1 kommentar:

Emma sa...

Då fick de bli stora spagetti grytan med andra ord...
Kram