tisdag 7 oktober 2008

Min tur...


Igår efter skolan så var C på högtryck för han hade fått inspiration från i söndags när vi överraskade I med ett eget SPA och han ville absolut överraska mig när vi hade kommit hem så jag fick gå in i C rum och stänga dörren om mig och vänta på vad han skulle förbereda till mig. Sen kom han in efter en stund och ögonen lyste på han och så sa han att jag skulle komma. Då hade han tagit fram vindruvor och dricka till mig och tänt ljus vid min säng och ställt fram flera olika böcker som jag annars har nere i källaren, för då behöver jag inte gå så långt när jag ska läsa tyckte han. Jag blev jätteglad och fick lägga mig där en stund och mysa. Men till saken hör ju också att C själv vill ju väldigt gärna bli överraskad av mig och han åker ju till sin pappa imorgon så jag tänkte överraska honom i kväll med ett härligt bad och något gott att dricka och äta så kommer han bli jätteglad tror jag.


1 kommentar:

Emma sa...

Vilken lyckans ost du är! Vad gullig han är!