tisdag 21 oktober 2008

HV 71

Vi har 2 sittplatser i Kinnarps Arena på jobbet och idag så var de båda två lediga. Det var ingen som ville gå så jag tog med biljetterna hem och överraskade min son med en hockeymatch så här en helt vanlig tisdag. Gissa om han blev glad? Han va helnöjd. Vi åkte in till stan när vi hade käkat lite och gjort läxan. Tyvärr kunde vi inte stanna hela matchen eftersom C ska gå till skolan imorgon så vi åkte när andra perioden va slut. Men vi hade mysigt ändå. Vi åt lite popcorn och hade bra koll på matchen. I pausen träffade vi först C pappa och pratade med honom. Sen träffa jag en kompis J och pratade med henne en stund och sen träffade jag en arbetskamrat också som är en flitig besökare på matcherna. Sen styrde vi bilen hemåt och C fick hoppa isäng och nu sover han gott i sitt rum så nu är det väl dax för mamma att krypa ner i min goa säng också. Natti natti!

Inga kommentarer: