fredag 31 oktober 2008

HALLOWEN


Nu är det dax för Hallowen igen! Det är inget jag brukar engagera mig i men för en gångs skull så tog jag mig för att fixa till det lite... Jag har bjudit min syster och hennes familj hem till oss ikväll på vanlig enkel fredagsmat...Tacos. Smidigt att göra och alla tycker om det. Men så tänkte jag att man kan ju göra små detaljer inför kalaset nu när det är hallowen. Så igår fick min gubbe baka en kladdkaka när jag va och tränade så den dekorerade jag igårkväll med kristyr och jag blev själv nöjd faktiskt. Jag brukar inte pyssla med sånt här så jag har inget sjävförtroende om just detta. Så nu ska jag bara köpa några spindlar som ska ligga på kakan med och försöka färga grädden orange som ska vara till kakan så blir det nog bra får vi tro...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu har jag hittat hit också! :) Vilken snygg kaka!

Efwa sa...

Jag kan ju inte låta bli att kommentera vilken häftig kaka du gjort!! Hoppas den var god
/Efwa