måndag 6 oktober 2008

Presenter

Vilken tur man har i livet som har fått en så go son som jag. I fredags fick jag detta jättefina hjärta av honom som han har gjort till mig. Han har sytt det helt själv och fyllt det med vadd. Jag blev så jätteglad för det var så jättefint. Idag när jag tittade i C skolväska så hittade jag ännu en
present som jag har fått av honom. Det är bilden som ni ser här nedan. Det är en påse med lavendel inuti som C har målat på lite tyg och tejpat med tejp runt om så det inte trillar ut någon lavendel. Den var

också jättefin. Jag har lovat C att jag ska ha kudden i min säng när jag sover och det har jag haft varje natt och jag måste erkänna att jag sover väldigt mycket bättre....
Nu sitter C bredvid mig och väntar på att jag ska skriva klart så vi kan sätta oss och äta lite kvällsmat så det är väl dax att slita sig och se till att han får i sig lite mat.

1 kommentar:

Emma sa...

Gud vilka fina å underbara presenter! C är ju super duktig på hantverk, borde kanke låna honom lite.. :)
Kram