onsdag 29 oktober 2008

Rallybrudar

Igår åkte jag hem lite tidigare från jobbet eftersom det är skollov denna vecka för C.
Jag hämtade han vid 14.00 ungefär och då hade jag inte ätit så mycket lunch så jag var ganska hungrig. Jag slängde ihop lite pasta och en kycklingsås till det och det smakade väldigt bra måste jag själv säga. Vi åt och sen va min son väldigt sugen på att ta med mamma ut och räfsa löv i trädgården, för han tyckte att det var
alldeles för mycket löv överallt! Och det hade han väldigt rätt i!
Sagt och gjort så blev det. Vi fick tag i varsin räfsa och räfsade ihop flera säckar innan mörkret kom. Sen efter det så kom kvällens höjdpunkt... Vi åkte in till Jkpg och gick på bio. Vi såg Rallybrudar och den va väldigt bra och väldigt rolig!!! Jag kan verkligen rekomendera den filmen! Så gå och se den!!! Härligt ämne i filmen med härliga kommentarer...."Tjejer ska inte köra rally" Klart vi ska!!! Varför skulle vi inte? Kanonbra film!! Nej nu är det dax för mig att sätta mig och mumsa i mig en macka till
kvällsmat. Jag känner att jag är lite hungrig minsann....

1 kommentar:

Emma sa...

Jag vill med se den.... :(
Men den tiden är dessvärre för liten. Vi har ju fortfarande bio chekarna kvar en förra året..
Kram Emma