tisdag 21 juli 2009

TV ikväll

Jag är ingen tv-tittare precis. Visst ser jag en del program men de är väldigt lätträknade, särskilt denna tiden på året. Har jag chansen att ta en ledig stund så blir det oftast boken jag rycker tag i och sätter mig och läser istället. Men idag blir det tv för min del i flera timmar dessutom =)
Först ska jag titta på Allsång på Skansen för där är min favorit Magnus Carlsson med idag och säkert fler artister som jag tycker om. Precis efter det så börjar Morden i Midsomer och det är ju en riktig favorit tycker jag så det vill jag inte missa!!! Tyvärr är det sista avsnittet idag!!!
Så kvällen är garanterat planerad!!! Känns rätt skönt att hålla sig inomhus också för vi har inget roligt väder idag heller. Blåsigt och mycket moln som gör att solen inte kan titta fram så mycket som jag tycker den borde göra!!!

1 kommentar:

cia sa...

Ja gu va gött det är att slöa framför tv. Inte minst nu när jag känt mig lite halvkass, och inte orkat några större projetk på kvällen. P&K