torsdag 2 juli 2009

Tält...

Visst är det underbart väder vi har!!! Det är varmt och skönt och solen skiner. Igår va det inte riktigt lika soligt men ändå väldigt varmt, känns nästan som tropiskt klimat. Men idag är hela himlen blå igen och solen lyser för fullt. Tråkigt att man måste jobba bara=(
Vi tältade förra sommaren och det känns som vi skulle kunna tänka oss att göra det fler gånger. Så vi funderar starkt på att köpa oss ett tält!!!
Det är ju ganska smidigt att ge sig iväg lite hastigt och lustigt och bara slänga in tältet och diverse tillbehör och åka iväg några dagar. Får se om vi kan åka och köpa ett i helgen möjligtvis...
Idag ska jag klippa mig och det ska bli såå skönt!!! Håret är delvis långt och lite risigt sen jag gjorde slingor så det behöver snyggas till lite nu så det blir eftermiddagens aktivitet. Efter det kanske man skulle hinna med ett kvällsdopp i Vättern om det inte är för kallt...vi får se hur det blir med det...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tälta på ni !! Nu åker vi till V-vik för några dagars sol o bad i havet(innan alla alger slår blom...)Hoppas ni slapp undan magsjukan.Det gjorde inte vi.....
Må så gott i värmen Vi hörs
Många kramar Mia

cia sa...

Orange tält va väldigt inne på 70-talet. Jag letar ;) Lite "sur" i kistan har jag ju varit men inte så farligt ändo. Himla tur det! P&K

Barn & Inredning sa...

hej vännen!! Så roligt att du tittar in till mig...trots..de glesa inläggen. Men det blev lite stressigt för mig där ett tag:)
Men nu e jag tillbaks...nya tag...och underbar sommar. Tält har vi också pratat om,men jag har ju gräs pollen. Men en natt el. två...kan ju alltid funka. Det är ju framför allt smidigt.Vi tänkt ebesöka liseberg nästa vecka och övernatt på ngn kamping,så ett tält kunde ju vara bra då. Hm...ska nog göra som du....ta köpa mig ett.
Hadet så gott, Kram Malin

Pauline sa...

Ja det har du faktiskt. Att strosa runt på Liseberg känns som att vara i en liten egen stad :) Jag och K undrar om ni är hemma i helgen och om vi möjligtvis kunde komma och hälsa på? Självklart tar vi med en o annan kexchoklad ;) Kram