torsdag 9 juli 2009

På riktigt!!!

Ja så är det!!! På riktigt är vi numera tältägare!!! Till detta fina tält (tycker vi) som ni ser ovan på bilden. Vi köpte det igår och fick först långnäsa när det vi hade tänkt var slutsålt. Men just nu känns inte det som något problem för detta verkar minst lika bra!!! Imorgon blir det invigning i Kungshamn på Solviks camping. Vi stannar över helgen och förhoppningsvis så får vi lite sol och inte bara regn...hm. Det mesta är packat och jag tror att vi ska klara både regn och mycket sol med det som finns med. Ska bli sååå kul. Imorgon bitti hämtar jag C som får följa med mig till jobbet på förmiddagen och sen efter lunchen sticker vi hem. Min syster med familj är också på campingen och även en annan familj som är från Stockholm som min syster har umgåts med en hel del som ungdom och även jag lillasyster fick va med ibland=)) Så det blir nog toppen!!!!¨
Ha en go helg!!!! Kramis kramis

4 kommentarer:

Linda sa...

Vilket fint tält! Hoppas invigningen av det blir toppen! :-) Campingen såg mysig ut!

kram Linda

Pauline sa...

VAd härligt! Ha det så gott och må vädergudarna vara med er ;) Kram!

Anonym sa...

hoppas ni får det jättehärligt!!
Kram Mia

Sara Mårtensson sa...

Ååå så härligt att tälta! I love it! Hoppas ni får det mysigt! :-)
Trevlig sommar!
Kram Sara