fredag 24 juli 2009

Ny klocka...

Min klocka jag köpte på Ur & Penn förra året gick sönder i förrgår. Helt plötsligt bara den flög av armen och föll i golvet ganska hårt så visarna lossnade till och med...hm. Kändes inte som att det skulle va värt att laga den för den kostade bara 600 kr när jag köpte den. Så nu fick jag en bra anledning till att köpa en ny =))
Det blev en Jet Set denna gången också fast inte i plast. Jag tyckte denna va riktigt snygg och dessutom va det rea på den så det gjorde ju inte saken sämre. Så det va bara att slå till!!!
Tyvärr blev inte bilden så bra...jag tog den med mobilen i halvmörker...hm men man ser väl lite hur den ser ut i alla fall.
Tänkte faktiskt gå och lägga mig nu och läsa min bok som är väldigt spännande och för att komma upp i tid i morgon för då blir det utflykt med min systers familj igen...ha ha vi är nästan som ett kollektiv=)) Natti Natti

3 kommentarer:

Linda sa...

Snygg klocka!! :-)

Själv brukade jag alltid ha klocka, men så för några år sen gick min sönder... och sen blev det inte av att jag köpte en ny. Gick och tittade på armen bra ofta i början av ren vana, men nu vet jag oftast på ett ungefär vad klockan är ändå.

cia sa...

Hoppas ni har det gött i Karlsborg. Dax för mig att "hela" ryggen...igen! P&K

Barn & Inredning sa...

det var ju snygg....
man känner sig helt naken utan klocka...den liksom sitter där alltid. Min har lagt av för ett tag sedan, och nu har jag vant mig vid utan :) lustigt!!!
Kram på dig vännen