torsdag 25 december 2008

Sjuk son

Min son blev sjuk dagen före julafton. Jättehög feber och hosta. Så även julafton var han jättedålig. Han fick träffa tomten och få lite paketer men mycket mer va det inte. På kvällen blev han ännu sämre och då ringde jag jourcentralen och då fick vi åka in till akuten. Där blev vi väl omhändertagna och de undersökte C och då visade det sig att han har fått lunginflammation =(
Inte roligt att vara så sjuk...och speciellt inte på julafton! Det är ju bland de bästa dagarna på hela året för barnen. Jag tycker såå synd om honom. Han är riktigt dålig och äter ingenting.
Hoppas att medicinen hjälper så att det går över och han blir bättre. Så det var ingen vanlig julafton det här året...att sitta på akuten halva kvällen är ju inget kul. Men för övrigt så tycker jag att jag är nöjd. God mat och trevligt sällskap som det ska vara på jul...

1 kommentar:

Emma sa...

Hoppas han kommer klara av Nyåret bättre.... Stackarn!
Ett GOTT NYTT ÅR tiller alla!
Många kramar Emma