tisdag 2 december 2008

Ljusterapi!!!

Vad är detta för väder? Usch och fy vad trist det är att behöva titta ut på eländet!
Det har ju regnat konstant hela dan idag. Det har ju inte varit ljust heller någon gång
under dagen. Vad ska man ta sig till? Skulle jag få välja så skulle jag krypa ner i min
varma goa säng och läsa en bra bok en dag som denna tror jag. Gärna med lite gott
godis att smaska på. Tyvärr så ser ju inte verkligheten ut så!
Just mörkret är ju riktigt jobbigt, man är ju så trött hela tiden. Är det någon som har
bra tips på ljusterapi? Det jag har funderat på är om man skulle sola några gånger i
solarium kanske. Det brukar man bli lite piggare av. Om inte annat så brukar man se lite
piggare ut om man får lite färg på nästippen. Nu är man ju väldigt vinterblek. Ja man får
väl fundera på det och kanske boka någon tid mot slutet av veckan...

Inga kommentarer: