onsdag 3 december 2008

Drop in...

Idag skulle C åka till sin pappa så jag skulle egentligen inte hämta honom på fritids men jag va där ändå. De hade nämligen drop in fika idag och det är ju väldigt mysigt! Vi fick jättego tomtegröt och skinkmacka och kaffe och pepparkakor så det va riktigt mumsigt. Allt smakade jättebra och C tyckte det va roligt att både mamma och pappa kom på samma gång, vilket innebär dubbel uppmärksamhet. Det är ju också väldigt trevligt att säga hejdå till han lite mer lungt och avslappnat än vad det blir på morgonen när det är lite mer stressigt ibland. Efter fikat åkte jag ner till Jkpg en sväng och provade lite jeans på JC. Sen va vi ute och gick en sväng när vi kom hem från stan. Eftersom jag inte har varit pigg va det längesen jag tränade och jag har inte gått så mycket heller så jag fick jätteont i ryggen och vidare ner i benet. Jag haltade fram och höll på att inte ta mig hem. Vet inte om det är någon nerv som har kommit i kläm kanske men himla ont gjorde det i alla fall! Nä nu är det dax att sova lite igen...Natti natti

1 kommentar:

Emma sa...

Förstår att han måste gillat det jätte mycke!!!
Kram