fredag 5 februari 2010

Veckans höjdpunkt


Visst är det skönt att veckan går fort!!!
Jag bara älskar denna veckodag, den är bäst! När det är Fredag så vet man att man har två lediga dagar framför sig och det är aldrig fel!!! Min helg kommer nog bli som Gustafs ungefär =)
Har börjat läsa en bok och den ska jag försöka läsa i en del i helgen. Imorgon ska jag träna och på eftermiddagen ska vi på kalas till I som fyller år (C´s kusin) Tyvärr är ju inte C med imorgon för han är ju hos sin pappa en vecka nu =(

Ha en riktigt go fredagskväll alla!!!!

För mig blir det ett glas vitt och räkor!!! Mums! Och säkert lite tittande på tv...

Kraamis!!!!

3 kommentarer:

cia sa...

Javisst är den bäst! Härlig gåingrunda vi fick. P&K /i

Sara Mårtensson sa...

Tack så mycket! :-)
Det känns så ofattbart underbart att ha en liten i magen. Nu vill jag bara att tiden så gå snabbt så vi får träffas snart :-)
Fredagar är härliga dagar.. då man inte jobbar helg ;-)
Hoppas du hade en trevlig helg!
Kram Sara

Barn & Inredning sa...

Haha...riktigt klockren bild...Gustav han har skön livs filosofi han!!

Hoppas allt är bra med dig
ha nu en skön vecka med!!

Kramar Malin