onsdag 3 februari 2010

Önskan...


Tiden går fort och nu är redan januari förbi och vi har trillat in i februari. Det känns helt otroligt att vi har haft snö så länge och det kommer väl mer snö vad man kan se på väderprognosen.
Det är ju härligt med vinter och jag tycker det är bättre med snö än när det är grått och regnigt hela tiden. Det blir ju lite ljusare också när snön ligger vit överallt.
Ja och vad händer i februari? Säkert en hel del men det jag tänkte på var att min son snart fyller år och han pratar ganska mycket om det nu. Så han har en del önskningar på vad han vill ha i paket på den stora  dagen. Det han önskar sig mest just nu är en skateboard. Vi tittade på Stadium och hittade denna som han blev jättesugen på. Han tyckte den va jättesnygg och jag med så vi får se när dagen är inne va det kan bli....

Ikväll blir det träning igen. Vi har kommit igång ganska bra med vår träning så det blir 2-3 ggr / vecka och det är ju inte så illa. Där emellan får man ju försöka vara ute och gå också för friska luften och motionen oxå.
Ska helst hinna städa ikväll och läsa på min bok jag började på igår som verkar jättebra....hm hur ska jag få till detta? Ja ja det löser sig väl =)

(Bild lånad från Stadium)

Inga kommentarer: