torsdag 18 februari 2010

GYM


Idag ska jag och min sambo åka till Friskis och Svettis och ha en genomgång med en gyminstruktör...hmm undrar hur det ska gå? Man får en personlig genomgång av maskinerna som man kan använda sig av i gymmet och ett program som man kan följa när man ska träna. Det verkar spännande =) 
Nej men det känns rätt bra för annars står man ju där som ett ufo när man vill träna och inte vet vad man ska göra riktigt. Jag kommer väl träna mest gruppträning/pass men ibland kan man ju ta en runda i gymmet också.
Så vi får se hur det går men det går säkert bra!!!!

Ha en go kväll alla!!!! Hoppas det inte kommer en massa snö ikväll.

Johanna

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Hej!!
Så duktig du är tränar och gymmar....jag önskar jag kunde komma igång igen!!
Men snart :)

Roligt när man kan göra det tillsammans också!!

Snö..ojojoj...här öser det ner för fullt. Det känns som vi kommer vara insnöade i morgon !!! Suck!!
Nu vill vi ha Våren här Johanna!!

Kram Malin