fredag 12 februari 2010

Kalas..


Ja då va det fredag igen!!! Även denna vecka har rusat iväg i en väldig fart.
Jag har varit flitig på att träna. Har köpt ett tremånaders kort på Friskis nu så det är bara till att ligga i.
Jag tränade lördag, måndag och onsdag och så har jag varit ute och gått tisdag och torsdag så jag är nöjd med mig själv måste jag erkänna. Funderar på att träna imorgon också men vi får se hur det blir med det.
Idag slutar jag klockan 13 och det är såå skönt. Ska hämta min son i skolan då och sen ska vi handla och städa lite i eftermiddag. För ikväll ska vi ha kalas nr 1 för C han fyller år nu på måndag. Så ikväll kommer min mor och far och min bror och hans familj och då ska vi köra en smidig lösning med mat...det blir exotisk planka!!! Dessutom är det väldigt gott inte bara smidigt =)
På måndag blir det ett kalas till för då kommer min syster med familj och gratulerar min son och även H och M.
Sen om någon vecka blir det väl ett barnkalas också!!! Hmm =)
Det gäller att fira rejält!!! 
För övrigt blir väl helgen ganska lugn tror jag. C har polspel på söndag så då springer väl ett par timmar iväg och imorgon blir det väl melodifestival på kvällen kan jag tro....och på måndag är vi lediga!!!! Yes!!!

2 kommentarer:

cia sa...

Det var riktigt gott. Blev ju en bra bas till dagens middag/lunch med. Lycka till mot Carl! :) Wii

Moa sa...

Åh, vad gott med exotisk planka! :) Vi ses på måndag, på den stora dagen. :) Kramar från Moa