fredag 15 januari 2010

Tulpanens Dag



Idag är det freeedag och inte vilken fredag som helst utan det är Tulpanens Dag idag. Och dessutom fyller Tulpanens Dag 20 år idag. Så man kanske skulle köpa med sig en fin bukett hem och förgylla helgen med. Det är bara lite svårt att bestämma om man ska ha enbart vita eller om man ska ha blandade färger? Alla är ju så fina!!! Jaja det löser sig nog. 


Jag ska faktiskt gå på tjejträff ikväll igen!  Jag har lyckats att boka in mina båda tjejträffar två dagar i rad! Helt otroligt!  Ikväll blir det paketleken också! Det va ett tag sen sist så det kan ju va kul och pröva lyckan och se om man får med sig någon paket hem!


Underbart att solen lyser så fint idag också!!!!

1 kommentar:

cia sa...

Ja det blev ju vita! Tack min kära. Jag vet att du har det trevligt nu. Puss&Kram