onsdag 6 januari 2010

Fynd...


Igår var vi en sväng på det stora varuhuset i en stad nära oss.
Det va längesen jag va där så det va riktigt roligt att gå där och titta lite... När vi var på väg ut så gick vi en sväng till fyndhörnan och då hittade jag givetvis nånting där!!! Två stycken stolar som syns på bilden ovan stod där och sa "köp mig, köp mig" och då kunde jag inte stå emot det förstås! Så de fick följa med hem, det va halva priset på dem så vi fick två för en. De är lite läckra tycker jag! Får se var vi ska ha dem...om vi behöver köpa två till kanske...

3 kommentarer:

Emma sa...

Förstår att de ropa efter dig ;) De är verkligen super snygga. Kommer nog passa kanon hemma hos er!

cia sa...

Visst är det så min kära. De behöver 2 kompisar! P&K

Barn & Inredning sa...

Riktigt snygga stolar.
De ser bekväma ut också!!

Vart blev de plaserade?

Må så gott
Kram Malin