tisdag 12 januari 2010

Min tur...



Jaha då va det min tur att få en förkylning. Jag har varit så glad för att jag har klarat mig länge nu tyckte jag men nu gick det inte längre. Det känns som det rinner hela tiden i näsan och likaså i ögonen. Förkylning har en förmåga att trycka på tårkanalerna de första dagarna. Usch så trist men man får försöka överleva ändå. Jag mår inte dåligt för övrigt så jag ska väl inte klaga.


Festen vi va på i lördags va jätterolig!!! Mycket go mat och dryck och trevligt sällskap. När maten och desserten var avklarad så blev det några timmar på dansgolvet vilket jag tycker är såå kul. Givetvis blev det lite paus emellan också =) Födelsedagsbarnet va nöjd och tyckte också det va trevligt och roligt så då är det ju perfekt!!! 


Strax dax för lunch! Mums!!!

1 kommentar:

cia sa...

Ja detta elände. Jag har "lagt" några praktnysningar idag så det är kanske dags för mig med?! Puss&Kram