tisdag 29 december 2009

Mellandagar...


Ja nu var julen förbi för denna gången! Julen har varit härlig med roliga tomtar, god mat, gott julgodis, fina julklappar med mera... Nu i mellandagarna tar vi det bara lungt mest. Vi gör vad vi känner för! Vi har åkt pulka tillsammans med min systers familj, sett på film och spelat hockeyspel och Wiispel, läst lite och igår kväll va jag på Friskis och tränade ett pass å det va sååå gött!!! Kändes skönt att röra på sig lite när man har ätit å slappat en hel del. I söndags va jag och C på bio och såg Alvin och gänget 2 Den va riktigt bra faktiskt för att vara en fortsättning. Det är ju inte alltid de blir så bra men den här va det. Alltid mysigt att gå på bio och mumsa lite goa popcorn =) Idag är jag duktig och jobbar också. Alltid skönt att rensa undan en del som finns på skrivbordet så man kan jobba vidare sen på det nya året. Vädret är ju helt fantastiskt idag så det får nog bli en lång promenad i eftermiddag med mycket kläder eftersom det är kallt!!! Det gillar vi =)

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

ååå ja jag måste också röra på mig...uch man börjar få lite panik...

Vi tänkte också titta på Alvin & gänget, nu i dagarna. Då rekommenderar du denna alltså :)

Ha det så bra vännen,
Kram Malin