tisdag 15 december 2009

Det snöar...


Jag blir sååå glad!!! Äntligen får vi snö!!! Det snöar ganska mycket här, det har bara varit en stunds uppehåll under dagen men nu sätter det fart igen. Jag tycker det är mycket trevligare med lite snö än detta mörka gråa och trista. Idag när jag åker från jobbet ska jag hämta min son som har varit hos sin pappa några dagar nu så jag längtar massor nu...(träffade han i söndags jättesnabbt) Vi ska åka till min goa kompis M och hälsa på och fika lite och gratulera hennes son W som fyllde år för ganska längesen...hm, tiden går snabbt och vi har inte träffats på länge men nu ska det äntligen bli av idag. Så en skön eftermiddag kan jag tillönska alla som läser!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi tackar igen för presenten.Den höll honom sysselsatt i 2 timmar iallafall!!

Barn & Inredning sa...

Visst är det härligt!!
Hoppas nu det håller sig fram till jul :)

Kram Malin