fredag 4 december 2009

Idolfredag...


Jag som trodde att jag inte skulle fastna för Idol den här omgången men såå fel hade jag.
Jag tycker det är riktigt bra och nu är det väldigt spännande. Jag tycker alla tre är väldigt bra så jag kan egentligen inte säga vem jag hejar mest på. De är ju alla olika på sitt sätt och även bra på sitt sätt så jag vet inte vem jag ska hålla tummarna för ikväll. När jag åkte till jobbet idag på morgonen så lyssnade jag på radio Rix och där sa de att Calle tydligen skulle va helgrym ikväll så det ska bli spännande att se!!
Fredagsmaten kommer att bli Tacos en fredag som denna. Det har vi inte ätit på länge så det finns ett visst sug efter det nu och barnen brukar också tycka att det är gott.
Kanske att man skulle dricka lite glögg med för det är ju också väldigt gott. När vi va och handlade sist på Ica så va C med och han lyckades tjata sig till en speciell flaska med glögg nämligen HV71 egna glögg så den smakar väl extra gott förstås =) Själv vill jag nog ha årets starkvinsglögg från Blossa. Det är clementin och den är jättegod. Jag brukar inte gilla starkvinsglögg men den är riktigt god faktiskt! Så har ni inte testat den så gör det! Ha en gooo kväll alla!!! Mycket Ljus och Mycket Mys♥♥♥

2 kommentarer:

cia sa...

Ja jisses, det är spännande värre. Var säker på att Calle skulle åka ut innan jag sett programmet. Så fel fick jag. Höll på trilla ur soffan när Calle var första finalist. Skön snubbe med underbar röst. Kul! Blir lite glögg ikväll istället :) P&K

Barn & Inredning sa...

Visst är det svårt, alla är bra. Synd att hon åkte ut tyckte jag iaf. Två killar i final...hm svårt!!

Jag måste pröva den glöggen,älskar glögg...så det är värt ett försök.

Ha en fin 2:a advent.