måndag 31 augusti 2009

Måndag...

Helgen går fort och nu är det en ny vecka igen. Som tur är brukar veckorna också gå ganska fort så snart är det helg igen =) Idag är det ganska tråkigt väder varken kallt eller varmt och tyvärr lyser inte solen heller. Men som tur är så ska jag till min syster ikväll och ha lite trevligt och umgås med min andra syster också. Så kvällen är räddad med att bli bjuden på något gott att äta och något gott till kaffet också...me like! C följer med och leker lite med kusinerna idag tror jag så läxorna är avklarade för hans del, vi gjorde dem igår i förebyggande syfte! Så nu är det dax att äta lite lunch för att sen jobba vidare en stund till innan denna arbetsdagen är slut!

1 kommentar:

cia sa...

Ja , denna dag flög fram. RäkneInge får man väl kalla mig idag. (Inventering) Ha en go kväll med systerystrarna :) Kram