lördag 1 augusti 2009

Filmkväll...

Jippi!!! Idag har det äntligen varit fint väder. Solen har varit framme hela lååånga dagen!!!! Tack jesus för det=) På förmiddagen låg jag och solade och lyssnade på musik och bara slappade. Sen åt vi mat och sen var det dax att ta tag i allt man inte har tagit tag i på länge...tvätt, städ, disk mm. Inte kul men nu har jag skjutit på det i flera dagar så nu fanns ingen återvändo!
När detta väl var klart så tog jag min stackars sambo (han har fortfarande ont i ryggen) på en promenad till kiosken i vår by och hyrde en film, den ni ser på bilden ovan...Pride and Glory så det blir till att krypa upp i soffan nu och äta lite gottigheter och dricka lite rosévin och njuta av en förhoppningsvis bra film!

2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Hej hej vännen!!

Hur var denna filmen, rekommenderar du den?
HAr du provat chill out rosé?
Hopas du har en fin vecka, detta är min sista och jag känner mig smått ite stressad över att snart börja jobba.....

Kram kram Malin

Johanna sa...

Vi båda tyckte den va jättebra. Väldigt bra skådespelare också. Tyvärr strulade filmen med texten när vi skulle titta så vi slöade till lite i början men sen vaknade vi till liv när det började hända grejer så se den det tycker jag absolut. Jag har inte testat det vinet ännu men jag ska slinka förbi den affären en dag framöver och köpa det och testa. Alltid kul att testa nytt. Hoppas du får en riktigt go sista vecka och som det ser ut nu så blir ju vädret varmare och bättre så det hoppas vi på!!! Kramis kramis