tisdag 24 november 2009

Vaccination


Ja då va det dax för mig att gå till vårdcentralen och bli vaccinerad!!!
Inget jag tycker är jätteroligt men det är väl lika bra att göra det ändå...
Jag är inte rädd för att ta sprutor så det går säkert jättebra. Hoppas man inte blir dålig efter bara. C ska också följa med mig och han har varit rädd för sprutor men nu är han ju lite större så jag hoppas det går bra. Vi har pratat mycket om det så han är väl förberedd!!! Min kära gubbe får ju också följa med på ett hörn bara för att han har så ung flickvän =)=) Annars hade han ju fått vänta länge till....ha ha ha
Önska mig lycka till =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du LYCKA TILL
Själv tog jag den för 3-4 veckor sen,på jobbet.Hade ont i armen några dagar men inget värre.
Kramiz Mia

Barn & Inredning sa...

Lycka till vännen. Hoppas du inte får ngr direkt biverkningar.

Kram Malin