söndag 15 november 2009

Söndag....

Idag är en dag som har varit väldigt slapp för mig. Vi sov ganska länge idag och det va jätteskönt. Sen åt vi frukost och fixade lite här hemma. Sen va vi faktiskt ute på en lååångpromenad. Känns riktigt varmt ute idag. Men resten av dagen har vi slappat mest och det kommer jag fortsätta med resten av kvällen. Ska sätta mig nu och läsa lite tänkte jag och sen framåt kvällen blir det kanske lite film. För övrigt har helgen varit bra tycker jag. I fredags hade jag tjejträff och det va jätte mysigt. Tyvärr va en av tjejerna sjuk och en hade förhinder så vi va tre bara men det va jättemysigt ändå. Mycket att prata om som vanligt och god mat blev det och god efterrätt också och lite gott vin till det så det va perfekt. Igår va jag med C han hade polspel med innebandyn. Han gjorde ett mål och första matchen vann de överlägset och den andra matchen blev oavgjord så de va jättenöjda! Idol har vi också tittat på och lite film igårkväll så det är väl va vi har gjort denna helgen. Tiden går fort när man har trevligt och nu startar en ny vecka imorgon med nya utmaningar!

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Söndagar är till för att slappa...så är det bara ;)

Vilken härlig Söndag ni haft!!

Jag har varit krasslig nu ett tag...igår hade jag sååå ont i kroppen.
Men jag testade gå till jobb idag...men blev beordrad hem...
Så här ligger jag i soffan och bara vilar....inte kul alls

Hoppas det är bättre med dig och du kunnat gå på jobb idag.
Många Måndagskramar/ Malin