måndag 14 september 2009

Föräldramöte...

Idag är det måndag och en ny vecka har börjat!!! Helgerna går fort och så även denna. Vi har städat vårat garage och kört grejer till återvinningsstationen hos kommunen. Vi har även tagit hem vårat sista vedlass som skulle hem och läggas under tak så vi kan elda mycket nu i höst och vinter. Så det känns som man har gjort lite nyttiga saker och inte bara slappat =) Jag och min syster var på gympa på Friskis & Svettis med våra barn igår förmiddag. Ett medelpass skulle det va men vi va helt slut efteråt.
Ikväll ska jag gå på föräldramöte tillsammans med C´s pappa. Vi är klassföräldrar så jag ska hem och koka en massa kaffe som jag ska ta med mig dit. Någon annan skulle fixa med lite tilltugg till kaffet så det blir nog smarrigt=) Nu ska jag åka hem och hämta C och fixa lite mat o läxor o lite annat smått o gott innan jag ska ge mig iväg så det är dax att sätta fart nu....

1 kommentar:

cia sa...

Känner mig nöjd måste jag säga. Ses snart!