fredag 18 september 2009

Biopremiär...


Idag är det fredag och det är ju hur underbart som helst!!! Solen skiner från en klarblå himmel och ska väl så göra hela helgen så det förgyller ju fredagskänslan ännu mer. Ikväll ska jag och min kära sambo gå på biopremiär med min syster S och hennes man P i en stad nära oss. Vi ska seflickan som lekte med elden och det längtar jag väldigt mycket till. Vi såg den första filmen och den va ju vääldigt bra så jag hoppas att denna är lika bra! Böckerna va ju helt syveräna när jag läste dem så man kan nog känna sig lugn tror jag. Efter bion ska vi gå till något mysigt och trevligt ställe (vet ej vart ännu) och ta ett glas rött eller två.
Så min fredagskväll kommer säkerligen bli trevlig och jag hoppas att er kväll också blir det...

2 kommentarer:

cia sa...

eller 2 1/2 :) Härligt!! P&K

Linda sa...

Åh den filmen vill jag också se!! :-)

Hoppas ni får en riktigt trevlig och mysig kväll!

kram!