torsdag 11 november 2010

Tjingeling


Oj det va inte igår som jag lämnade ett levnadstecken här!!!
Har inte haft någon blogg inspiration på länge och jag vet inte om jag kommer att ha det nu heller.
Men kanske en bit in på nästa år möjligen....för då händer det grejer i vår familj.
Som ni ser på bilden ovan så är det faktiskt så att jag är gravid och har gått lite mer än halva tiden nu.
Det är beräknad födelse i februari. Det ska bli så underbart och jag längtar jättemycket!!!
Det är ju ganska längesen sist eftersom C fyller 10 år i februari. Det blir nystart men det är bara roligt!
Då när man ska vara hemma så kanske man får lite mer inspiration för att blogga!!!

3 kommentarer:

Jonna sa...

Åh vad trevligt att du börjat blogga igen, det får du fortsätta med! :) Hoppas allt är bra med er! Kram

Barn & Inredning sa...

Hallå hallå...det var läääänge sen.

Ett stort Grattis till bebis i magen:)
Så kul!!Så spännande!!
Då hoppas vi på lite mer uppdatering nu ;)


Många kramar MAlin

cia sa...

Snart kommer inspirationen ;) Kram på sig /gubben