fredag 19 mars 2010

Converse


Jag har länge funderat på att köpa mig ett par Converse men det har inte blivit av. Det beror kanske på att det inte är världens skönaste sko att gå i. De är ju ganska platta. Men nu struntade jag i det och köpte mig ett  par förra helgen! Jag var väldigt sugen på att köpa ett par helt vita men insåg att det inte är jättepraktiskt...så det blev ett par gråa istället och de tycker jag också är jättesnygga så jag är helnöjd!!! Väntar bara på att kunna börja använda dem men snart så!!! Jag såg också på en annan blogg att det finns ett inlägg på Stadium som man kan lägga i för att få lite bättre uppbyggnad så det kanske man skulle investera i också!!!

Idag är det äntligen freeedag!!! Härligt tycker jag!
Helgen är iofs uppbokad så snabbt kommer den väl gå antar jag. Ikväll blir det tjejträff och i morgon kväll ska vi bowla och äta med jobbet, helst ska jag också träna ett par gånger med!!!
Trevlig helg alla!!!

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Det gjorde du rätt i!!

Jag älskar mina converse...har ett par vita faktiskt...går super bra att tvätta i maskinen :)

Hoppas din helg har varit bra,
kram Malin